مجله سرگرمی

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی

عکس:ریش گذاشتن دختر برای پیوستن به داعش!

اقدام عجیب یک دختر برای پیوستن به داعش! +عکس
ریش گذاشتن دختر برای پیوستن به داعش!


اخبار رسیده از انگلستان حاکی از آن است که یک دختر انگلیسی هندی‌الاصل در یک اقدام عجیب اقدام به کاشتن ریش در صورت خود کرده است.

سایت «ادیان‌نیوز» با انتشار این خبر نوشت: این دختر هدف خود از این کار را پیوستن به گروهک تروریستی داعش اعلام کرده است.


این دختر انگلیسی در گفت‌وگو با برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده است که از جهاد نکاح می‌ترسد و به همین خاطر اقدام به این کار کرده است.

وی گفته است که "مجاهدان به دنبال زنان هستند ولی من با تغییر قیافه در صدد آن هستم که از چنگ آنان رها شده و با دشمنان داعش بجنگم و آنها را نابود سازم".
پ.ن: با عرض پوزش خبر ذیل درست است.
رویش ریش روی صورت دختر هندی+عکس
خانم هارنوم کائور ۲۳ ساله و اهل هند مبتلا به نوعی بیماری است که در نوع خود بسیار عجیب محسوب می‌شود. این بیماری عجیب و غریب باعث شده بدنی پر مو و صورتی همواره پر از ریش همچون مردان داشته باشد.
به گزارش مشرق، هارنوم زمانی که 11 ساله بود برای اولین بار متوجه شد چنین مشکلی دارد. این مشکل طی سال­ها باعث شد او در مدرسه و محیط­های عمومی مشکلات فراوانی از سوی دیگران داشته باشد. اگرچه او هر دو هفته یک بار اقدام به کندن این موها می­کرد، اما مشکلاتش پایان نداشت تا این که او اخیرا تصمیمی جدید گرفت. او می­گوید این تقدیر من است و به هیچ وجه قصد ندارم با آن بجنگم.
او دیگر قصد ندارد موهای صورتش را بزند و می­خواهد به همین گونه که در تصویر میبینید در جامعه نیز حضور داشته باشد. این اتفاق در پایگاه Mirror منتشر شده است.
منبع: جام جم

ریش گذاشتن دختر برای پیوستن به داعش!

ریش گذاشتن دختر برای پیوستن به داعش!


نظرات 2 + ارسال نظر
Asghar پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 17:47

baba oon joke bood

رهگذر پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 17:11

جای تعجبه..با اینکه میدونه داعشی ها چه جانورهایی هستن بازم میخواد به نفع اونا بجنگه...والا سایکوزی چیزی نداره...عقب مونده اینا نیست؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.